quarta-feira, 24 de fevereiro de 2016

My crazy side

Hey you!
Apesar de todos me acharem uma florzinha com ar angelical, principalmente os meus amigos (sim! isto é uma indirecta para vocês!), também tenho o meu lado mais maluco e "roqueiro". Não ando por ai extravagante a toda a hora mas, de vez em quando, também gosto de passear as minhas roupas mais doidas do armário.
Este post é um pouquinho diferente de todos os anteriores...espero realmente que gostem!

Although a lot of people say that I'm like a little angelic flower, especially my friends (yes! this is for you!), I also have my "rocker" and crazy side. I don't go out that outlandish all the time but once in a while I also like to show off my craziest clothes.
This post is a little different from all the previous ... I really hope you like it!


Trabalho fotográfico/Photographic work by Márcio Santos
Edição/Edition by Carina Sá

Roupas/clothes by Zara & Sapatilhas/sneakers by Eureka Shoes
With Love, M.

1 comentário:

  1. As tuas fotos são sempre tão giras! Adorei o look.
    Beijinhos
    elisaumarapariganormal.blogspot.pt

    ResponderEliminar